onsdag 14. mars 2012

Hagebloggtreff!

Gårsdagen gikk med til å henge i krampetak rundt doskåla,
og jeg forbanna meg over at Herr S. aldri igjen skal få komme over på min side av senga igjen.

Akkurat når jeg oppdaget at huset var nærmest ribbet for mat, og desperasjonen virkelig tok meg, banket verdens fineste nabo på døra med dette fatet:


Snille, snille Solveig!!

Håper formen holder seg litt bedre i dag, for jeg skal jo på hagebloggtreff på Skeidar!

Litt inspirasjon til hagen trengs virkelig, for hos oss ser det helt bedregelig ut.
Hagen har vært nedprioritert til fordel for bytting av panel, bygging av garasje etc.etc.

Noen andre som skal?

9 kommentarer:

  1. Nei huff og huff,håper du kommer deg utover dagen.
    Så snill nao du har..
    klemklem

    SvarSlett
  2. Jeg skal! :) Hagen vår er også veldig nedprioritert - jeg fjernet alt i fjor (gammelt rask som var der) - og trenger MASSE inspirasjon, for gudene skal vite at grønne fingre finnes ikke hos oss... :D Ses der! Klem

    SvarSlett
  3. Jeg hadde helt glemt det treffet jeg, men nå ligger jeg hjemme med forkjølelse, så da hadde jeg ikke kunnet uansett. Litt hageinspirasjon trengs, så jeg håper på innlegg fra dere som skal dit. Håper du slipper å prate med Dodraugen i dag også!

    SvarSlett
  4. Jeg skal i kveld!...håper formen din holder seg. Koselig å se den igjen!

    Klem

    SvarSlett
  5. Uff, håper formen holder seg! Snille naboen.

    Ønsker deg en flott dag :)
    Klem fra Renate

    SvarSlett
  6. Håper formen er god senere i dag, for jeg vil jo ikke at du skal pjuke på meg... haha!

    Sees!

    SvarSlett
  7. Tror det kan holde hardt dette med at mannen ikke skal over på din side lenger, hi hi hi...
    For en snill nabo du har !! Noen vet akkurat når du trenger dem mest liksom !!
    Riktig god bedring og lykke til i kveld. Håper du deler litt inspirasjon og tips med oss fra hagebloggtreffet :))))

    Klem Heidi

    SvarSlett
  8. Snilleste nabo du har!Kos deg på hagetreff:)
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  9. God bedring!:)Og kos deg på hagetreffet, og heldig du er som har en så fantastisk nabo:)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...