torsdag 17. januar 2013

2/52 - Skomakerens barn

går uten sko har jeg lært. 

Vel, min mor er utdannet frisør, derav det bustete håret mitt. 

Min far er elektriker, derav det mørke bildet 


Jeg er hobbyfotograf, Sondre stakkars er sjelden glad på bildene. 

Jeg skrev jo tidligere om mitt portrettprosjekt. 

Ett familiebilde hver uke. 

Søndag er bra - alle er sikkert hjemme likt, og det er fint dagslys. 

Det kom jeg på på tirsdag kveld. At vi skulle tatt bilde på søndag, vi var jo allerede en uke på utur!! 

Så her er bilder tatt i uke 2, på en tirsdag i uke 3. 

Som dere ser er ingen av oss særlig heldige. 

De resterende ukene kan bli spennende! 


Kanskje vi bare skal satse på en litt vintagestil på alle bildene? 

MED fjernkontroll til kamera og en tv som bakgrunn? 

Jepp, riktig så gjennomtenkt dette!


11 kommentarer:

  1. heheheh fantastisk :) veldig bra prosjekt da - me like! og ja - vi bare må jo få til den kaffen i 2013! :D

    SvarSlett
  2. Hihi, men dere er søte da!
    Og det teller vel mer enn TV og fjernkontroll, ingen som kommer til å legge merke til det når bildene hentes frem flere år frem i tid :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Koselige bilder syns jeg! God ide :)

    SvarSlett
  4. Hihihi skjønne dere er:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Jeg syns ideen er flott og morsom. Skulle ønske jeg kunne komme på noe slikt selv. Men aner ikke hvordan jeg skal får med meg sambo på et slikt prosjekt. Jeg kan telle på én hånd hvor mange bilder jeg har av oss to hvor vi begge ser ok ut. Og da er det helst han som ikke ser helt på bærtur ut. Håper vi får se resultatene videre også!:)

    SvarSlett
  6. Herrrrlig, spør du meg. Det er jo sånn livet er :)
    Riktig god helg!
    Klem,Anette

    SvarSlett
  7. For et flott prosjekt! Det er helt klart noe vi burde gjort her i huset også.
    Ønsker deg en flott dag.

    SvarSlett
  8. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    --------------------------------
    Thanh Le - HomeDesignLove.Com
    http://www.homedesignlove.com
    I'd be happy if you allow me to your blog list.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...