torsdag 21. februar 2013

7/52 - faktisk!

For første gang i dette prosjektet husker vi det på riktig dag. Og til riktig tid. 

Og vi klarer å få et bilde som ikke er tatt i mørket og ikke fullt så kornete som de andre. 

I tillegg tar Tarzan på seg smørsmilet og det er topp stemning. 

Herr S. har tydeligvis på seg portrettgenseren sin. Tror vi må ta en prat om den. 


Sånn! Nå har jeg overkjørt enhver mammablogger, men er ajour i portrettåret. 

Holder vi skjemaet neste uke?? Kan jeg aldri tenke meg. 

Jeg vurderte forresten dette til å være ukens bilde... Men jeg synes ikke Sondre var så fin på det.



5 kommentarer:

  1. For en hærlig familie :) søte bilder.... Spes d øverste :) klems Diana

    SvarSlett
  2. Tjihi, så søte dere er! :D

    Og takk for fin hilsen inne hos meg!

    SvarSlett
  3. Det siste bildet overbeviste meg om at du må komme å ta familiepotrett med meg, mannen og Nala - fnis!

    Sees lørdag, skrullemor!

    SvarSlett
  4. Herlige bilder! han fine Sondre er bare til å spise opp! Lille sjarmør:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Fine dere er!
    ..og her er det en som vokser : )
    (de gjør jo det da, blir bare så tydelig når det er
    lenge siden jeg så han..!)

    Fin helg til deg,
    KLEM

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...