tirsdag 19. februar 2013

Å vaske seg

er noe alle bør, og selv om vi allerede har et funksjonelt og greit bad, skal vi ha et til.

Bilde via

I kjelleren.
Kjelleren vår er omtrent like koselig som et ungarsk fangehull (ikke at jeg har vært i et, men jeg kan tenke meg det ikke er så koselig) og der skal vi snekre sammen et innbydende og spa-aktig vaskerom...Baderom... vaskerom. Jah.


Opphav ukjent


Per dags dato er det trefliser på skjevt betonggulv, utslagsvask du kan spyle hesten din oppi og et lekkert avtrede i mahogny-look-a-like godt plassert på to Lecablokker. 

Nice.

Jeg ønsker meg vaskemaskin og tørketrommel på deilig geledd, et skittentøyssystem som sorterer seg selv og et deilig badekar jeg kan sove middagsluren i.

Bilde via


Bilde via

Rommet er stort, men har takhøyde som passer Lånerne (noen som husker dem?), så snart skal jeg slutte å se på helt urealistiske løsninger og begynne å tenke meg ordentlig om.

Send meg gjerne en link hvis du har skrevet om vaskerommet/badet ditt!


2 kommentarer:

  1. I en treromd på Torshov er vaskerom noe man bare kan drømme om...Eller vent. Vi har jo vaskerom. Et gedigent fellesvaskeri i kjelleren. Men der er det verken skittentøysystem som sorterer seg selv eller mulighet for et bad. Ikke det at jeg ville badet der uansett...

    Husker Dagny (fargerikes krative leder) fiksa opp vaskerommet sitt og brukte endel smarte og rimelige løsninger, kombinert med fargerike og litt dyrere detaljer.

    http://www.scandinavianchic.com/2010/06/laundry-room-before-and-after.html

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar inne hos meg :)
    Jeg smiler meg alltid gjennom bloggen din :) En liten solstråle i hverdagen.

    Vi skal også pusse opp vaskerom og bad etterhvert. Må bare spare opp litt først. Får jeg et vaskerom som ser ut som på bilde to er jeg i himmelen :) (tar gjerne en annen taklampe ;) ) Men realistisksett får jeg nok ikke det, men er lov å drømme? Hehe.

    Ønsker deg en finfin dag.
    -Kristine

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...