mandag 18. februar 2013

En gammel traver

Vel har vel neppe denne plastsaken travet noe sted, men gammel er den ihvertfall. 

Fant den igjen når jeg ryddet til loppemarked, og jeg kom frem til at den kan få se litt på dagslyset. 



Herr S. hyler sikkert til om brannsikkerhet, og pappa hyler til om "disse utrolig kjedelige interiør-å-gid-så-flott-vasen-er-fine-du"- innleggene. Han savner katastrofene. 



Men lysestaken får ihvertfall være med. Selv om lysene ser ut som de jobber seg gjennom en minikatastrofe.


1 kommentar:

  1. Ai, ai, den var råtøff jo! Jeg hamstrer og samler på det meste, livredd for at noe plutselig skal bli kult igjen. Og jeg kaster ikke noe mer etter et sånt innlegg;-)

    Ha en strålende kveld/natt (håper bebis sover bra) og tuuusen takk for stemme, jøje, det er fint altså!

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...