tirsdag 12. februar 2013

Laug

Det er ikke til å stikke under en stol at Fru S. nærmer seg the big 3-O.



Jeg feirer ALLTID bursdagen min. Hvordan skal jeg ellers få gaver? Ho ho!

Så nå kverner det veldig oppi skolten vedrørende hvordan dette skal gjennomføres.



Stort lag (mest sannsynlig)?

Lite lag (kan jeg aldri tenke meg)?

Utelag (tja, hatt det før, stor sukess)?

Innelag (åjada, men mye å rydde dagen derpå)?

Mat (må jo det for å overleve)?

Piker, vin og sang (ellers blir det jo ikke moro)?

Mye å tenke på!



Mest av alt tenker jeg egentlig på gavene. HO HO HO!

Hvordan feirer du runde tall?

Bilder via Pinterest

7 kommentarer:

  1. Blir nok bra uansett:)
    Her forgår alle bursdager i stillhet, hehe, er ikke så glad i slikt... ikke når det gjelder meg selv i allefall:))

    SvarSlett
  2. Hihi gaver er topp og du finner nok ut av den beste måten å feire på,her pleier bursdagane mine å gå i stillhet men er nok gøy å feire orntlig og:)
    Det er nok kjekkt å feire det med brask og bram:)

    Ønsker deg ein fin fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg har allerede sendt ut invitasjoner og så langt er det bare 1 som har takket nei, så da teller vi 64 gjester hahaha! Stor laug - ja!

    Ønsker deg en fin tirsdag - her er jeg hjemme og syk for andre dag. Omgangsyke og alt det herlige det innebærer. Heldigvis har jeg min aller søsteste Nala som passer på *smiler*

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  4. Håper du får en kjempefin bursdag :-) Jeg pleier å invitere masse venninder når jeg har bursdag. Er litt over normalt sosial ;-) Men jeg pleier ikke har noe oppleggg, program eller sånnt. Det er jeg ikke glad i. Bare masse mingling i mine bursdager og masse god mat ;-)

    hilsen Åsne fra Marianne Leonora bloggen

    SvarSlett
  5. Så moro Lene! Du, når jeg fylte 30 hadde jeg nettopp trøkka ut førstemann, og når jeg var 35 i sommer var 3.mann nettopp kommet til verden.....så når jeg blir 40, DA blir d kalas og fine pakker, hoho!!!

    SvarSlett
  6. Herrrlig!! Jeg feiret mitt 30 års lag i stooort "ob-wiik" telt med reker og tilbehør.... Antrekket for kvelden var "kle deg fra din ungdomstid" så det var høy føring av buffalosko, ball gensere, levis 501 og hårmascara!! Utpå kvelden/natten/morgenkvisten ble det limbo, bålfyring, bading i jacuzzien og champagnesablering :D

    SvarSlett
  7. Hi, hi, mitt 30-årslag var ganske beskjedent, så når jeg skulle feire 40-årsdagen MÅTTE jeg ha en skikkelig fest! Det var det året det var sommer-OL i Athen, så jeg fant jo kjapt ut at temaet måtte være GRESK. Heller ingen ulempe at Mr. Sunhome og jeg er glad i Hellas og gresk mat. Alle kom kledd i hvitt, med blomsterkranser (vanvittig mye kreativt), langbord i haven dekket i blått og hvitt, lyslykter, gresk musikk, dans etc etc. Kjempeflott feiring med løs snipp og komfortabel oppdekking. :) Spør i vei hvis du vil vite noe mer.

    Ønsker deg en god start på en ny uke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...