mandag 11. februar 2013

Morsdag

Mors Dag. 

Når jeg var liten syntes jeg i grunn at morsdagen var noe urettferdig. 
Når var det barnas dag, liksom?

Vi tilbrakte helgen på fjellet, og det ante meg at Sondre ikke hadde vært ute på ferde.... Ei heller faren hans som neppe kan kalles en uhelbredelig romantiker. 

Mannen som i sin tid proklamerte høyt og forbannet at Valentines er noe tull, man kan da kjøpe gaver alle andre dager! Forsåvidt enig der, Herr S., dog venter jeg på disse gavene du lovte. 

Mannen som på bryllupsdagen i fjor turde si  du trenger jo ikke få blomster av meg, du har jo fått av mora di!

Det er hverdagene som teller, er det ikke? 

Dermed svingte Herr S. i går inn på 7/11 og slo to fluer i en smekk. 

Fastelaven og morsdagsgave på en gang; 


Rett skal være rett - Tarzan hadde (med noe hjelp) skrevet kort til meg rett før leggetid. Det er ikke mer som skal til!

Ble du overrøst med gaver i går? 


3 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke bortskjemt av gaver fra mannen, men han glimter til innimellom :)))

    Savner litt tiden da barna var små og kom på sengen med frokost og hjemmelagede morsdagskort :)
    Det var tider det... Sukk !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Ja faktisk så ble jeg litt overøst:)
    Våknet om morningen og lurte på om det ikke ble kaffe (cola) på sengen...? Høøø? Hvoffor?
    Yeh right, regnet med det:)

    Gubben her proklamerte høyt og tydelig at jeg ikke var hans mamma, haha:))
    Sant nok, men ingen av ungdommene hadde tenkt på det heller:(
    hehe, jaja, jeg sa at det er greit, jeg baker boller jeg:))

    Så dro de ut og kom hjem med marsipankake, blomster, kort og gave!! wow - snakker:))
    Det var veldig kos, men litt overkill kanskje... blir mye jobb på meg i november (er det ikke da det er farsdag...?)

    Ha en fin fin kveld, fine du:))

    SvarSlett
  3. Høres ut som du beskriver han jeg bor med ;) Han skal dog få for at han er rå på bursdags og julegaver. Altså selve gavene. Men frokost, eller en liten kaffekopp på senga ser han ikke poenget med. Et glass sprudlende for å feire på bursdagen? hvorfor det når jeg kan kjøpe det selv? Ja, da. Men nå var det sånn at jeg la opp løpet på farsdagen. Kjøpte inn sjeggtrimmeren han (og forsåvidt også jeg) hadde ønsket seg og stilte opp med frokost og kaffe på senga og kort fra pjokken etter at vi hadde vært ute på en lenere trilletur i regnet for at far skulle få sove. Så på søndagen sov han videre, jeg stod opp halv sju, krevde å få dusje uten tilskuer litt utpå dagen og etter litt tid fikk jeg beskjed om at det lå et kort på puta mi. Massasje når jeg måtte ønske det (hos en proff altstå). Og det kunne nesten ikke vært bedre. EGENTID er det jeg ønsket meg aller mest og det får jeg jo nå ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...