fredag 22. februar 2013

Personality

goes a long way - særlig her i huset!


Bikkja er jo helt ustyrlig, ungen ligger godt an til å bli noe for seg selv, og husmora sjøl - vel, der er det mye som kan diskuteres. Derfor passet jo denne plakaten perfekt inn!

Du henger litt etter på trender, tenker du.

Ja. Det gjør vi alltid. Faktisk henger vi så etter at vi sjelden rekker å få med oss noe trend i det hele tatt. Jeg ønsker meg mye trendy, men så bulker vi bilen eller borrer høl i en varmekabel - noe som sjelden er trendy, men bare dyrt. Og vips er trenden jeg ønska meg over, ho ho!

 Men denne vant jeg, og dermed slenger jeg meg på Ylva Skarp-trenden ihvertfall litt før den er helt over!




Jeg vant plakaten hos herlige Har en drøm sånn rett før jul, men jeg har ikke funnet ramme til den før nå. Plakaten er fra den o-så-jeg-ønsker-meg-alt-butikken HVIIT.

Nå står den i gangen sammen med en halvdød Cor...Cårå...Cada.... Ja, du veit den trendblomsten som nå er borte igjen fra alle bloggene.

Fotoknudsen (som jo er konk) har 30 % på alle sine varer, så rammen kostet jo nada - flotters!

Jeg vet den står opp ned. Ho ho!

Topp fredag til dere, pips!


12 kommentarer:

  1. He he, jeg diiiiigggger måten du skriver på :)) Ler og smiler for meg selv - og ikke minst kjenner meg igjen! Jeg har ikke hørt om den trenden du nevner en gang... Ylva ett-elle-annet! Treet har jeg dog fått med meg, OG ønsket meg like lenge... men jeg driver fortsatt og jobber med å holde liv i oliventreet mitt (er det en trend som er borte for mange år siden det kanskje?!)

    Ha en superduper dag! :)

    PS: Jeg liker også den øverste sofaen best ;)

    //Beate

    SvarSlett
  2. Du har så rett så rett:)Min lommebok strekker ikke til å følge alle trender...så her MÅ en være kreativ:)
    fineste helg til deg og din familie:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Syns det ble veldig fint. Ofte ser jeg også på bloggene at "alle" har ett eller annet. Når vi nå pusser opp kjøkkenet for eksempel har "alle" disse hvite mursteinsflisene. Men det er ingen av vennene våre som har det. Jeg tror at vi ser oss litt blind på at alle har ting her i bloggverden fordi trender sprer seg fort og verden her er så liten. Men så er det kanskje ikke så mange som egentlig har feks ylva skarp bildet allikevel. Samme med Veerspeers som nå går som en farsott i blogglandia. Disse bildene har hengt på Åpent Bakeri borti gata et part tre år og jeg kjenner ingen andre som har dem på veggen...

    SvarSlett
  4. Åååå! Du er ikke alene! Trender kan vi bare glemme å fulge med på i et gammelt hus som trenger både isolasjon, nytt bad osv osv. Da setter man ekstra pris på de små tingene! God helg!! Klem fra Karen

    SvarSlett
  5. Hihi, må innrømme at jeg fniser godt når jeg leser innleggene dine blomst! Du skriver så bra:) Corokiaen min er for lengst vissen og long gone og Ylva skarp trenden har jeg liksom ikke helt kastet meg på - enda;)

    Fine bilder som alltid!

    Klem

    Ps: Skal du på Home and cottage åpningen på Sandvika Storsenter til neste uke?

    SvarSlett
  6. Så herlig innlegg!!
    Kjenner meg igjen i det at dyre kjedelige ting, ødelegger for det man ønsker seg ;)
    Fin blogg du har! Må kikke meg mere rundt :)
    God helg til deg og dine!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  7. Ja, god ide:) Hadde vært veldig hyggelig å møtes. Om du fortsatt er i perm kan vi jo møtes på dagtid for en kaffe eller noe? Jeg kan bile til Lillestrøm etc:)

    Klem

    SvarSlett
  8. Du har nå i det minste et bilde av Ylva Skarp, det har ikke jeg...
    Heller ikke denne bloggplanten cor... har funnet veien hit :)
    Kjedelig når en får utgifter på slike uhell som mange ganger koster skjorta :(((

    Fint har du det nå uansett, så får vi håpe det ikke blir flere utgifter på uhell da :)

    Fin helg til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. He-he.. herlig! Jeg henger heller ikke med på trender... rekker jo ikke... er jo nye trender hele tiden. Har hverken Ylva Skarp eller den rare blomsten ;) Takk for besøk og hyggelige ord inne hos meg :) God helg!

    SvarSlett
  10. Åh, den bøtta likte jeg!! Hvor er den å få kjøpt? Festlig blogg forresten, må ta meg en skikkelig leserunde her senere :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...