søndag 17. februar 2013

Snart

er jeg 30 år. 

Tretti år.

The Big Three-O. 

Er det ikke da på sin plass at jeg får et kamera som koster sånn 30-tusenish? 

Jeg fikk låne 5D mrk III i går - Oh my!! 

En herlig bryllupsfotografering med en brud så nydelig som få - paret har en sånn herlig ro over seg på alle bildene....og stråler lykke!

Jeg har ikke spurt enda om jeg kan legge bilder av dem på bloggen, så enn så lenge får dere bare et bilde av ringene... Tatt med mitt 60D, som ble reine engangskameraet i forhold til Mr. Mark. 

Kjære Herr S.; kan du begynne å spare?? 

Du rekker det til april! 

Jeg lover å bare spise makaroni resten av året. 


6 kommentarer:

  1. Eg synest virkelig du fortjener det eg,hihi du blir bare 30 år ein gang i livet men det bildet her var jo utrulig vakkert så du har nå et bra kamera nå og:))

    Ein fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så flott dette var. Et nydelig, komponert bilde. Flott med ringene og blomstene. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med kommende 30-årsdag! Flott bilde også! =D

    SvarSlett
  4. Oioioi 30 år:) Grattis på forskudd:) Fint bilde!!!!

    Stor klem fra
    Lotta

    SvarSlett
  5. Så flott bilde... du?? er ikke så ille å feire 30 år... :) hehee....
    Jeg er blitt 30 år.... helt greit... men rart å skulle vere voksen... er liksom det på 30 tallet... 20... da er man enda ungdom... ler....

    Koselig blogg du har!! :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Så hyggelig at du vil legge igjen en hilsen hos meg!

Ha en strålende dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...